Anca Alexandrescu, după ce Rareș Bogdan a fost exclus din ancheta Otopeni: „O să vedeți în continuare că tot ceea ce am spus noi se va verifica!”

„Încă de joi, când un alt post de televiziune a anunțat de dimineață că Rareș Bogdan va fi arestat, noi am intervenit.Pe mine m-au certat telespectatorii, pentru că așa au zis că i-am luat apărarea. Am zis că nu am luat apărarea, ci pur și simplu nu se verifică informațiile pe care le dau. Am și vorbit cu Rareș, a intrat în direct, a intrat apoi și la tine, a dezbătut pe larg. Mai mult de atâta, în această seară, cu puțin timp în urmă, Direcția Națională Anticorupție a dat un ...

https://www.stiridinsurse.ro/stiri/anca-alexandrescu-dupa-ce-rares-bogdan-a-fost-exclus-din-ancheta-otopeni-o-sa-vedeti-in-continuare-ca-tot-ceea-ce-am-spus-noi-se-va-verifica/

Post a Comment

Previous Post Next Post