Turist din Iași uimit de frumusețea unui oraș din Vestul României: ”Te întrebi dacă acest oraș face parte din România!”

Un turist din Iași a venit în vestul țării și s-a oprit la Oradea, unde a rămas uimit de ordine  și frumusețea orașului. ”Ziua Buna, Oradea!  Eu vin din Târgul Ieșilor… Mi-am dorit de multă vreme să văd Oradea, pentru că mi se pare a fi un oraș ce are o față ce te face să te întrebi dacă într-adevăr face parte din România… Am vrut să văd asta cu ochii mei și am fost mai mult decât plăcut surprins de ce am văzut la voi… Grija pentru detalii este ceva ce nu prea vezi în România, clădirile, s...

https://www.stiridinsurse.ro/stiri/turist-din-iasi-uimit-de-frumusetea-unui-oras-din-vestul-romaniei-te-intrebi-daca-acest-oras-face-parte-din-romania/

Post a Comment

Previous Post Next Post