„Companiile mari care nu erau prezente în online şi care au fost nevoite să fie active şi în acest mediu au avut cereri de funcţionalităţi complexe. Ei au trebuit să concureze cu cei care aveau deja experienţă de 20 de ani în online. Iar pentru ca un brand mare să intre în online trebuie să facă ceva în plus ca să atragă lumea la ei pe site. Au nevoie de o strategie pentru a se alinia cu cerinţele pieţei din prezent. Şi am ales câteva nişe în dezvoltarea cărora credem pe...
https://www.stiridinsurse.ro/stiri/economie/zf-ecommerce-summit-2023-doina-vilceanu-director-de-marketing-contentspeed-trebuie-sa-mergem-spre-hiperspecializare-pentru-ca-diferenta-sta-in-servicii-ne-lipsesc-in-prezent-marketplace-urile-spe/
https://www.stiridinsurse.ro/stiri/economie/zf-ecommerce-summit-2023-doina-vilceanu-director-de-marketing-contentspeed-trebuie-sa-mergem-spre-hiperspecializare-pentru-ca-diferenta-sta-in-servicii-ne-lipsesc-in-prezent-marketplace-urile-spe/
Tags:
ECONOMIE