Cât de bine se înțelege Sofia Vicoveanca cu tehnologia la 82 de ani: „Sunt măritată cu Facebook-ul! Știți ce telefon am eu?”

Sofia Vicoveanca este una dintre cele mai iubite artiste din țara noastră, și asta datorită vocii sale speciale, dar și a carismei de care dă dovadă de fiecare dată. Chiar dacă a a ajuns la impresionanta vârstă de 82 de ani, cântăreața este activă pe rețelele sociale, unde comunică cu fanii ei. „Sunt măritată cu Facebook-ul! Știți ce telefon am eu? Ăsta pică de la etaj și merge, patru zile dacă nu l-am aruncat, încă merge. Pruncul meu, care lucrează, că dintr-o cântăreață și dintr-un ziarist...

https://www.stiridinsurse.ro/stiri/cat-de-bine-se-intelege-sofia-vicoveanca-cu-tehnologia-la-82-de-ani-sunt-maritata-cu-facebook-ul-stiti-ce-telefon-am-eu/

Post a Comment

Previous Post Next Post