”Niciodată nu mi s-a întâmplat să-mi fie frică că o să fiu pocnită” - Scandal la Electrica Cluj cu omul de la pază - FOTO

O clientă a Electrica susține că ea și bunica ei au fost amenințate și înjurate de agentul de pază la enerna coadă de la sediul instituției de pe strada Gheorghe Șincai, nr. 1. ”Niciodată nu mi s-a întâmplat să-mi fie frică că o să fiu pocnită într-o situație de business până azi de dimineață când, la biroul Electrica Furnizare din Cluj, Strada Gheorghe Șincai, nr 1, un domn mare, mare de tot, ne-a luat la rost (pe mine și pe Buni), a înjurat clienții care comentau că nu sunt lăsați să intr...

https://www.stiridinsurse.ro/stiri/niciodata-nu-mi-s-a-intamplat-sa-mi-fie-frica-ca-o-sa-fiu-pocnita-scandal-la-electrica-cluj-cu-omul-de-la-paza-foto/

Post a Comment

Previous Post Next Post